Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Animace tváře avatara na základě záběrů lidské tváře
Takács, Martin ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Táto bakálarska práca predstavuje aplikáciu pre animovanie 3D avatarov v reálnom čase, na základe záberov ľudskej tváre z jedinej kamery alebo videa. Výsledná aplikácia pozostáva z troch modulov -- snímanie tváre, animátor avatara a sever, ktorý prenáša dáta z modulu na snímane tváre. Modul snímania tváre vypočítava z ľudskej tváre nové dáta pre animáciu a využíva pritom Facmesh of Mediapipe pre určovanie obrysov a črtov tváre. Animátor avatara je webová aplikácia pre vykreslovanie a animovanie 3D avatarov, pomocou kostrových animácií, pričom využíva knižnicu Three.js. Obidva moduly využívajú výhody súvislej obojsmernej komunikácie protokolu websockets, pripojením na jediný server. Výkon modulu na snímanie tváre záleží od kamery a zariadenia, na ktorom beží, ale bežne dostupná web kamera obvykle postačuje pre rýchlosť snímania 30+ FPS a animovanie beží na 60+ FPS s viacerými avatarmi. Hlavným prínosom tejto práce sú (a) Počítanie dát z ľudskej tváre je vhodné pre kostrové animácie, ktoré sa väčšinou jednoduchšie na vytvorie a sú viac dostupné ako metóda splývania tvarov (angl. blend shapes). (b) Používanie snímania tváre a animátora avatara, ako nezávislých modulov spôsobuje to, že na základe jediného vstupu z kamery/videa je možné animovať viacerých avatarov na rôznych zariadeniach.
Implementace on-line API pro rozpoznávač řeči a Android demoaplikace
Gabčo, Jakub ; Schwarz, Petr (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
V moderní době se lidé snaží všechno si ulehčit. Tohle může splniť rozpoznávaní řeči. Lokální rozpoznávání řeči je výpočetně náročné, proto se mnoho společností snaží vytvořit vzdálene takzvané síťové rozpoznávaní řeči. V téhle práci se venujeme vytvoření serveru pro rozpoznávání řeči, Android aplikace a výber vhodného protokolu na komunikaci klienta se serverem. Rozebírají se zde prokoly HTTP a Websocketový protokol, rozdíli a výhody  mezi nimi.
Výuková aplikace stránkování paměti
Nechvátal, Petr ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací výukové aplikace pro stránkování paměti.Úkolem této aplikace je pomoci studentům pochopit a procvičit si některé koncepty ohledněstránkování paměti. Umožní studentům napsat části těchto konceptů a vidět na vizualizaci,jak jejich kód pracuje při simulaci paměťového systému. Aplikace bude implementovánajako webová aplikace v HTML, CSS a JavaScriptu. Server se bude starat o překladuživatelského kódu, bude desktopová aplikace. Tato práce se zaměřuje na popis stránkovánípaměti a technologie, které byly použity pro tuto práci a návrhem aplikace. Také obsahujepopis implementace a testování této práce.
Systém pro sledování osob
Girin, Andrey ; Benedikt, Jan (oponent) ; Hájek, Jaroslav (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis deals with a system that monitors people using ESP32 modules.The created system is able to detect people in real time using Bluetooth low energybased on the mean RSSI value. The system consists of three main blocks: applicationfor ESP32 module, server application, web interface. The created application for ESP32modules collects BLE data. The server application provides communication with thepostgreSQL database for personal identification and API provisioning. The web interfaceserves as a tracking system that displays the person’s location in the room and forcommunication with the database
Řízení Lego Mindstorms
Chudík, Vladimír ; Pikula, Stanislav (oponent) ; Klusáček, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje popis a využití modulu BrickPi v kombinaci s mikropočítačem Raspberry Pi, jako náhrady za ovládací kostku Lego Mindstorms. V první části práce se nachází krátký popis a porovnání ovládací kostky Lego Mindstorms a Raspberry Pi s modulem BrickPi. Jsou tam taky zmíněny možnosti napájení systému a rozdíly mezi variantami modulu. Dále je popsán návrh vzdáleného ovládání pomocí www prohlížeče, možnost zobrazování údajů ze senzorů, možnost přenosu videa a je popsána forma komunikace mezi uživatelem a serverem. V poslední části práce jsou navrženy úlohy do předmětu BROB, které využívají modulu BrickPi. Jedna úloha je realizována a je k ní poskytnuta dokumentace.
Systém inteligentní domácnosti
Hájek, Jaroslav ; Lattenberg, Ivo (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá propojováním vzdálených zařízení měřící data různých typů od fyzikálních veličin jako je teplota, vlhkost až po data zobrazující uživateli zatížení procesoru či využití paměti systému. Dále se zabývá kontrolní logikou a závislostmi mezi zařízeními za použití Blockly. V práci je použito mnoho technologií například: MQTT, Websockets, GSM, Lightweight Mesh a další. Systém je založen na mikroslužbě nazvané Flask. Tato služba je aplikační rozhraní rozšiřující základní HTTP služby programovacího jazyka Python. Umožňuje tím prezentovat uživateli naměřená data pomocí grafů či předdefinovaných komponent pro zobrazování dat. Pro ovládání systému byl využit jednodeskový počítač Raspberry Pi spolu se sedmi palcovým dotykovým displejem.
Monitorovací systém pro sledování chodu laboratoře
Bachmayer, Marek ; Odstrčilík, Jan (oponent) ; Čmiel, Vratislav (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá vývojem Monitorovacího systému pro sledování chodu laboratoře. V teoretické části práce jsou zahrnuty informace o bezpečnosti provozu a práce v biologických laboratořích, měřených fyzikálních veličinách a principu jejich měření. Monitorovací systém je postaven na kompaktní kameře ESP32-CAM a vývojové desce WeMos D1. Praktická část se skládá z návrhu a realizace zadaného systému a tvorby full-stack aplikace pro zobrazení živého vstupu z laboratoře monitorování měřených veličin v reálném čase.
Informační systém soukromého učitele s možností zkoušení studentů
Záruba, Ondřej ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Hlavním tématem této práce je modernizace stávájícího systému pro podporu výuky realizované na základě požadavků pana Martina Říhy. V rámci jednotlivých kapitol se postupně seznámíme se základními principy tvorby webových aplikací, zaměříme se na analýzu stávajícího systému a navrhneme možné metody a postupy použité při jeho modernizaci a úpravách. Detailněji se budeme věnovat především kapitolám zabývajícím se samotným návrhem nových částí aplikace a postupně projdeme celý proces od samotného návrhu přes implementaci až ke stručné kapitole zabývající se testováním aplikace. Dále se práce bude zabývat speciální částí aplikace, která umožní učiteli a studentům vzájemnou real-time komunikaci v prostředí podobnému fungování interaktivní tabulí, jaké známe ze škol a jejímu využití pro zatraktivnění výuky.
Animace tváře avatara na základě záběrů lidské tváře
Takács, Martin ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Táto bakálarska práca predstavuje aplikáciu pre animovanie 3D avatarov v reálnom čase, na základe záberov ľudskej tváre z jedinej kamery alebo videa. Výsledná aplikácia pozostáva z troch modulov -- snímanie tváre, animátor avatara a sever, ktorý prenáša dáta z modulu na snímane tváre. Modul snímania tváre vypočítava z ľudskej tváre nové dáta pre animáciu a využíva pritom Facmesh of Mediapipe pre určovanie obrysov a črtov tváre. Animátor avatara je webová aplikácia pre vykreslovanie a animovanie 3D avatarov, pomocou kostrových animácií, pričom využíva knižnicu Three.js. Obidva moduly využívajú výhody súvislej obojsmernej komunikácie protokolu websockets, pripojením na jediný server. Výkon modulu na snímanie tváre záleží od kamery a zariadenia, na ktorom beží, ale bežne dostupná web kamera obvykle postačuje pre rýchlosť snímania 30+ FPS a animovanie beží na 60+ FPS s viacerými avatarmi. Hlavným prínosom tejto práce sú (a) Počítanie dát z ľudskej tváre je vhodné pre kostrové animácie, ktoré sa väčšinou jednoduchšie na vytvorie a sú viac dostupné ako metóda splývania tvarov (angl. blend shapes). (b) Používanie snímania tváre a animátora avatara, ako nezávislých modulov spôsobuje to, že na základe jediného vstupu z kamery/videa je možné animovať viacerých avatarov na rôznych zariadeniach.
Monitorovací systém pro sledování chodu laboratoře
Bachmayer, Marek ; Odstrčilík, Jan (oponent) ; Čmiel, Vratislav (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá vývojem Monitorovacího systému pro sledování chodu laboratoře. V teoretické části práce jsou zahrnuty informace o bezpečnosti provozu a práce v biologických laboratořích, měřených fyzikálních veličinách a principu jejich měření. Monitorovací systém je postaven na kompaktní kameře ESP32-CAM a vývojové desce WeMos D1. Praktická část se skládá z návrhu a realizace zadaného systému a tvorby full-stack aplikace pro zobrazení živého vstupu z laboratoře monitorování měřených veličin v reálném čase.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.